dag 1.

"berätta om dig själv."

ja, utöver mina tio fakta om mig själv ska jag nu ge en liten kort dejtingannons (sånt här brukar ju låta lite så).

martina pettersson, snart 18 hela år på denna jord.
jag föddes i en liten förort till Gävle, hålornas håla, för att sedan flytta till Uppsala och skapa en tvåenighet med min älskade far.
just nu läser jag sam/media på gymnasiet efter att ha tagit sabbatsår mellan nian och ettan (typ), och ägnar alldeles för lite tid åt att plugga.
jag har fruktansvärt dåligt morgonhumör och är frukostberoende.
typ så.
då jag föddes den 29:e december är jag Stenbock, och definitionen av vad hur man är då passar väldigt bra in på mig. kan ju även säga att jag är relativt vidskeplig, och tror på horoskop såväl som karma.








Kommentarer
Postat av: Cc

Fina fina du, och allt om stenblocken är så sant ;) <3

2011-12-23 @ 10:21:14
URL: http://draumr.blogg.se/
Postat av: virapira den bästa

hihi stenbocken stämmer ju! min personlighetsbeskrivning är rena rama skämtet om man skulle jämföra min riktiga personlighet med mitt stjärnteckens...

2011-12-23 @ 10:53:02
URL: http://denharbloggensuger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0