dag 1.

"lägg upp en bild på dig själv + 10 fakta"



1.
eftersom det syns så tydligt på bilden får första punkten bli att jag är otroligt obekväm framför kameran, även om jag kärna placerar mig där ändå.

2. jag avskyr versaler. tycker det är fantastisk fult, även om det är språkligt korrekt.

3. jag lider av hydrofobi. det jag syftar på då är alltså en abnorm rädsla för djupa vatten, och inte egenskapen hos vissa molekyler. jag blir pirrig i hjärtat bara av att titta på undervattensfilmer.

4. hand i hand med min hydrofobi går min rädsla får båtar. åker inte båt, kollar helst inte på båtfilmer och går jag på en hamnbrygga vänder jag blicken år andra hållet.

5. jag är sämst på att vissla men bäst på att rulla tungan.

6. jag älskar naturdokumentärer över allt annat (ok, nästan). där får min hydrofobi gömma sig, för dokumentärer om fiskar är det bästa av det bästa. och dokumentärer om dinosaurier (där dinosaurierna är animerade, typ Odjurens tid).

7. jag har ett rött födelsemärke på mitt högra kindben som ser lite ut som en finne. fast det är ett födelsemärke.

8. jag är alltid kall om mina händer och fötter. om jag mot förmodan inte skulle vara det så fryser jag oftast ändå.

9. jag är förtids dement. glömmer allt ifrån tider till underkläder och jag börjar alltid panikleta efter min mobil när jag pratar i den.

10. och sist men inte minst: jag kan inte vara tyst när jag kollar på TV/film/serier.  jag garvar åt allt, drar efter andan så fort något läskigt händer och kör självklart på det klassiska "AAAAWH":andet så ofta jag kan. fast allt detta är omedvetet för det mesta, och det kanske är det som är värsta.


Kommentarer
Postat av: eva

fast du är ju rätt så jävla fantastisk fotogenisk Spartacus! :)

2011-11-22 @ 19:28:38
URL: http://evalundeen.devote.se
Postat av: martina

haha Spartacus <3

2011-11-22 @ 19:41:49
URL: http://martinapetterssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0