torsdag

idag har jag för ovanlighetens skull haft en otroligt produktiv dag.
på grund av (tack vare) något studie-tjohej innehöll min skoldag bara en lektion, så klockan kvart över elva tog jag bussen ner på stan för att äntligen kapa av några centimeter på afrot.
resultatet blev väl tyvärr sådär... men nu slipper jag i alla fall borsta bort avbrutna hårtoppar från axlarna och eftersom jag dessutom vågade tunna ur burret slipper jag nu ersätta min huvudkudde med mitt hår.


efter frisörbesöket tog jag en powernap för att orka med handledarutbildningen på Trafikskolan Körkortet.
så till alla cyklister, bilister och gångtrafikanter: se upp för en röd bil med en stirrig tjej bakom ratten.
för att knyta ihop min effektiva säck bestämde jag date med Emma på söndag, då jag äntligen tagit mig i kragen och bestämt mig för att skaffa ett månadskort på Friskis&Svettis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0