söndag

min produktiva torsdag fortsatte i en produktiv och otroligt mysig helg.
i fredags drog jag en veva på stan med Elvira för att sedan sätta mig på Terrassen med Rebecca och ta igen allt som hänt sedan hon drog iväg till alperna.
efter en snabb sväng förbi hemma drog jag sedan tillbaka till stan, för att hamna på Pub 19 tillsammans med Juni, Felix och P.
det var utan tvekan den bästa fredagen på länge, och jag skuttade glatt hem från bussen när klockan blivit alldeles för mycket.


igår tog jag mig som sagt i kragen och införskaffade det snyggaste Friskis-kortet ever, för att sedan dra en repa på gymmet med Emma.
annars har det bara blivit plugg, även om ett snabbt hejdå-mys med pojken hanns med.
idag ska jag och Lisa försöka greppa vad det egentligen är man bör göra under en egenledd lektion. superjobbigt.


gav förövrigt upp listan jag langade upp för några dagar sedan, orken dog liksom ut när jag väl hade knåpat ihop den.
så det får bli lite mobilbilder och sånt där tills vidare, men när jag lyckats skotta undan allt skolarbete kanske jag gör ett ryck och fräschar upp lite här.
kanske, vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0