....

jag säger ofta (allt för ofta) att jag inte kan laga mat.
vet inte om det är för att senare i livet kunna ta avstånd från spisen, eller vad nu det kan vara för underliggande orsak till påståendet, men det är inte helt sant.' jag är helt ok på att laga mat, och jag är bäst på att steka pannkakor. speciellt chokladpannakor, men eftersom min käre fader bantar så får jag nöja mig med att hälla på chokladsås. omnom.
annars tycker min katt (världens bästa katt) att det är gött att gömma sig under köksbordet. kan tilläggas att han, cirkus fem sekunder efter att bilden togs, tog ett språng upp på bordet och lyckades trampa på en pannkaka. inte min pannkaka dock, har visst karma på min sida ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0