tisdag

kommer aldrig sluta tycka att frukost är den viktigaste och bästa måltiden på hela dagen.
idag spexande jag till det lite med en grapefrukt dessutom, helt fenomenalt mysigt.
äntligen börjar influensan tappa greppet om mig, nu är det bara den där fördömda tröttheten som håller mig hemma i säng eller soffliggande position.
men igår trotsade jag mitt klena immunförsvar för att först ta en fika och en liten tur på stan med Lisa, för att senare åka till Sala Backe och kirra taco-middag med Karin och Felix.
under den redan nämnda turen på stan fyndade jag bland annat dessa creepers för endast 60:-, helt galet nöjd och bara lite tvivlande på om jag faktiskt kommer använda dom.
nu ska jag samla ihop mig för att sätta mig ute på altanen, det är ju inte varje dag som solen skiner på det där speciella sättet som den gör just nu.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0