dag 2.

"berätta om en person som haft stor påverkan till vem du är idag"


gluggen till vänster är jag, filuren till höger är Emma (såklart).

här kunde jag skrivit om min farfar, min farmor, min bror eller kanske min pappa.
men det får bli Emma, för vi har ju knatat brevid varandra i snart tio år och därför också vart med om det mesta tillsammans.
vi lekte häst tillsammans i tvåan, var tillsammans med samma kille i trean och blev klassens pluggisar i sexan.
vi överlevde högstadiet, och lyckades till och med hålla kontakten fast än vi inte gick på samma skola.
första ciggen, första fyllan och första stegen ut i vuxenlivet har jag tagit med den här pangbruden.
utan min Emma hade nog mycket sett väldigt annorlunda ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0