dag 20.

"innehållet i min väska."
orken tröt lite när bilden skulle tas, mest för att jag har ca tio tusen tygpåsar med varierande innehåll. men försökte skuffa ihop det som (nästan) alltid finns i min väska.
1. en bok, vilken som helst, ligger nästan alltid i väska. bra att ha till långa väntetiden och dylikt.
2. min älskade kalender. utan den skulle jag aldrig hålla koll på någonting.
3. min laddare till mobilen, varför den ligger i väskan säger sig självt.
4. min maskot !! viktigaste saken i väskan, fick den av pojken i somras och sedan dess har den hängt med.
5. smink, hur mycket smink varierar från dag till dag. om något oväntat skulle hända liksom.
6. som den rökare jag är har jag självklart alltid cigg och X antal tändare i väskan.
7. en hårbortste (som alltid brukar ha sällskap av hårspray)
8. och sist men inte minst; världens bästa mobil och världen sämsta headset.
sen har jag alltid ca 100kg skräp i min väska (kvitton, godispapper, enkronor, trasiga pennor etc.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0