dag 14.

"min största rädsla."

jag är rädd för mycket, men har ju redan nämnt min första fobi och den får platsa in som min största rädsla.
vatten. och båtar.
redan som spädbarn grät jag mig hela vägen till Finland och tillbaka. nu på äldre dar är det såklart lättare att kontrollera den där kvävande känslan jag får i bröstet, men jag hatar fortfarande att åka båt och att bada på ställen där jag inte kan se bottnen. jag avskyr att åka båt och att gå över broar, och jag avskyr att min rädsla ändå är såpass handikappande.


vatten i vissa former kan ändå göra mig lugn. som att ligga och flyta i en pool. det är det okända jag är rädd för. och båtar. såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0