dag 13.

eftersom jag drog iväg på Spa över helgen, och failade med mina tidsinställda inlägg, har jag failat lite med den här listan. men jag tutar igång och kör igen. 

"någonting jag oroar mig för"

bara roliga saker som kom på listan nu... jag oroar mig för mycket. att inte lyckas i skolan, inte veta vad jag ska göra med mitt liv, att göra fel val och dylikt. att bli ensam, inte lyckas hålla kontakten med vänner eller att någon i min familj/närhet ska dö.
i lite större perspektiv är det väl miljöförstöring, krig och sånt där som snurrar i min skalle.
inte så roligt att tänka på, men det är vad jag oroar mig för i alla fall.



såhär fnurlig såg jag ut i våras när jag oroade mig över saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0